Aftellen - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Franciene Bakker - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Franciene Bakker - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Francien

Blijf op de hoogte en volg Franciene

17 Oktober 2013 | Nederland, Beverwijk

Selamat malam,

Zo het echte aftellen is begonnen, over 2 weken op deze tijd loop ik op Schiphol rond klaar om het vliegtuig in te gaan. Er werd mij vandaag gevraagd of ik al zenuwachtig was, nee dat eigenlijk niet. Ik heb dan ook totaal nog niet het idee dat ik over 2 weken al ga.
Maar goed alles is gekocht, stiekem heb ik ook de helft van m'n koffer al ingepakt. Er stonden zoveel dingen op de eindeloze lijstjes die ik maak ach ja voor t kleine beetje rust.
Want dat is wel echt waar ik het meest aan toe ben, een beetje rust. Een minor in top tempo volgen, want wat heb ik dat overschat zeg een minor in het Engels volgen.. en dan ook nog alles in de helft van de tijd gestopt..
Iedere dienst die kan aannemen want tsja straks 3 maanden niets verdienen en waarschijnlijk veelte veel uitgeven..

Oh en dan de voorbereidingen om m'n visum te kunnen krijgen, op en neer naar Den Haag en zo spannend of ik mijn sociaal cultureel visum wel zou kunnen krijgen? Maar gelukkig ook dat kwam gewoon allemaal goed een prachtig visum in m'n paspoort!
En natuurlijk die heerlijke inentingen die ik moest halen, wat hebben sommige van jullie (Nancy!!!) mij bang gepraat met jullie eigen horror verhalen! Gelukkig viel ook dit alles mee en buiten een beetje spierpijn nergens last van gehad.
En oh 1 van de belangrijkste voorbereidingen is afgelopen weekend getroffen, de eerste keer ooit op een surfplank staan! Haaha wat waren we helden zeg! nu nog eventjes die spaghetti armen trainen door mezelf heerlijk op te drukken.. ik begin morgen.. echt ;)

Wat mij betreft kunnen de komende 2 weken lekker snel gaan, eventjes de laatste diensten op m'n werk draaien. Dan 2 tentamens maken en dan ben ik echt helemaal klaar om lekker naar Bali te gaan.. Is ook wel een heel naar vooruitzicht als ik het weerbericht iedere dag weer bekijk ;)
Tsja je zal maar 3 maanden in 30 graden moeten leven dat is natuurlijk ook wel heel naar! Oef ik zal aan jullie denken terwijl ik heerlijk 'hard' aan het werk ben!

Ach ja tot zo ver eventjes m'n eerste blog, ik ga mijn volgende gewoon heerlijk schrijven vanaf dat heerlijke eiland! Wat kijk ik er naar uit om daar te zijn!

Sampai jumpai

ps iemand die ik niet op facebook heb een e reader over?

  • 17 Oktober 2013 - 20:12

    Yvonne:

    En wie moet je karretje op schiphol nou rond duwen? Oefen alvast maar met liften.. Misschien krijg je iemand zover;)

  • 17 Oktober 2013 - 20:51

    Francien :

    Hihi natuurlijk vind ik iemand die m'n karretje rond wil duwen daar heb ik t volste vertrouwen in, met de slappe lach, de beentjes in de lucht heel Schiphol door!

  • 18 Oktober 2013 - 09:44

    Eva:

    Ik weet niet waar je verblijft en of je gaat rondtrekken dmv bussen enzo. Maar ik zou niet te veel kostbare spullen zoals e-readers meenemen. In ZO-Azie wordt echt vaak gewoon uit de bagageruimten van bussen gejat. Maar verder is het heel leuk haha veel plezier xx

  • 18 Oktober 2013 - 14:52

    Mari-Joke:

    Selamat siang, Franciene.
    Spannend allemaal,maar het gaat je vast allemaal lukken. Ik had graag met je mee willen gaan. Het lijkt me heerlijk om drie maanden daar op Bali en later Java en Bali door te brengen.

  • 19 Oktober 2013 - 22:14

    Jannie:

    Ik ben heeel benieuwd naar je reis en werk ervaringen....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Franciene

Actief sinds 30 Sept. 2013
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 23953

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2013 - 31 Januari 2014

Bali

Landen bezocht: